Leerkrachten De Vliegenier moeten blijven

Teken voor het behoud van goed onderwijs aan onze kinderen!

Wij, ouders en leerlingen van Dalton Sterrenschool De Vliegenier in Apeldoorn, willen dat al onze leerkrachten blijven!

• Een stabiele omgeving en kwaliteit van onderwijs is noodzakelijk voor onze kinderen om goed te kunnen leren.
  • Het aangekondigde ontslag van leerkrachten door Leerplein055 treft onze school hard: voor 5 van de elf leerkrachten dreigt ontslag aan het eind van dit schooljaar.
  • De jarenlange ervaring van deze leraren met Daltononderwijs, het Sterrenschoolconcept en vergaand digitaal onderwijs mag niet verloren gaan en moet behouden blijven voor onze kinderen. De jonge en goed functionerende leerkrachten hebben immers bewust gekozen om te werken volgens dit vernieuwende onderwijsconcept en zijn de toekomst voor de school.

Teken deze petitie en steun ons in onze actie voor het behoud van de banen van onze leerkrachten en goed onderwijs. Samen staan we sterk!

Hoe meer hoe beter
Vraag andere ouders en betrokkenen ook om onze actie te steunen. Hoe meer handtekeningen, hoe beter! Teken in ieder geval voor eind september, dan gaat uw stem niet verloren.

De volgende stap
Alle handtekeningen willen we aanbieden aan het bestuur van Leerplein055 met het verzoek af te zien van hun voorgenomen besluit en een goede basisopleiding voor onze kinderen te behouden!