Wij zien graag een echte groen-gele Haagse tram 💚💛

PhotoRoom-20231116_1225052.png**Petitie voor een Groen-Gele Tram in Den Haag**

Wij, de trotse inwoners van Den Haag, verzoeken met deze petitie dat de nieuwe tram die door onze prachtige stad zal rijden, de kleuren groen en geel moet dragen. Deze kleuren vormen niet alleen de trotse identiteit van Den Haag maar symboliseren tevens de diepgewortelde verbondenheid met onze geliefde voetbalclub ADO.

Het is onze overtuiging dat een groen-gele tram niet slechts een voertuig is; het is een levendig symbool van de gemeenschappelijke trots die we delen als Hagenaars. Door deze kleuren te omarmen, toont de Haagse vervoersmaatschappij HTM haar betrokkenheid en liefde voor onze stad.

De groen-gele tram zal niet alleen een esthetische toevoeging zijn aan het straatbeeld, maar het zal ook een krachtig signaal zijn van eenheid en verbondenheid. Laten we samen streven naar een openbaar vervoersmiddel dat niet alleen efficiënt is, maar ook onze gemeenschappelijke identiteit omarmt en uitdraagt.

Onderteken deze petitie en laten we gezamenlijk een statement maken voor een groen-gele tram die Den Haag met trots en kleur doorkruist!

Door te ondertekenen, machtig ik SR om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.