laat Karin wonen!

Oost Flevoland Woondiensten in Dronten dreigt een hardwerkende alleenstaande moeder met 2 kinderen midden februari 2014 gewoon op straat te zetten!

OFW heeft een lukratieve manier gevonden om hun onverkoopbare woningen, met jaren van leegstand en achterstallig onderhoud, weer bewoonbaar en toonbaar te maken en dus aantrekkelijker voor de woningmarkt.

Men neme: een hardwerkende alleenstaande moeder met 2 kinderen, biedt haar een woning aan die ze ongezien moet aanvaarden (want ze kan geen kant op), laat haar een wurgcontract van een jaar tekenen, geeft ter compensatie een klein bedrag van 200 euro en laat vervolgens het huis door haar opknappen zodat het er weer verkoop- en bewoonbaar uit ziet en biedt haar, na afloop van het contract opnieuw een vies huis aan. Geweigerd? Jammer dan, ga zelf maar iets anders zoeken (niks te vinden alleen vrije sector en dus niet te betalen) en anders sta je op straat met je kinderen!

Dit kan dus gewoon in een beschaafd land als Nederland en in dit geval in de gemeente Dronten: onvoorstelbaar en volkomen a-sociaal.

DIT LATEN WE TOCH NIET GEBEUREN???

Steun Karin en alle mensen die ongewild in een soortgelijke situatie terecht dreigen te komen

TEKEN DE PETITIE !!