Laat de osteopaten hun patiënten helpen!

Een kaakslag voor onze patiënten die op hun osteopaat rekenen, nu we sedert 15 december onze deuren opnieuw moeten sluiten omwille van de harde lockdown. In  onze praktijk slagen we er al meer dan 8 maanden in om geen enkele besmetting door te geven, door het volgen van nauwgezette maatregelen. Het is met andere woorden perfect mogelijk om onze activiteiten uit te voeren op een veilige manier, waarbij zowel patiënt als therapeut beschermd worden. Net zoals bij onze collega's van de (para)medische beroepen. Daarom vragen wij u, voor de patiënt die een hernia heeft, die nek- en rugklachten heeft, voor de patiënt met hoofdpijn, voor de huilbaby, enz.: laat ons ons werk verderzetten in deze coronatijden! We zijn evenzeer een zorgberoep!

Osteopathie Sint Maartensdijk    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Osteopathie Sint Maartensdijk om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.