Laat de moordenaar van Orlando Boldewijn niet wegkomen met mishandeling met de dood tot gevolg, maar veroordeel hem voor moord!!

Beste Nederlanders,

Het OM beschouwt de dood van Orlando Boldewijn als mishandeling met de dood tot gevolg. Orlando Boldewijn is onder verdachte omstandigheden te water geraakt en Roy B. heeft hem niet geholpen, maar toegekeken hoe hij verdronk. Daarna heeft hij dagenlang gezwegen, toen Orlando zijn familie naar hem op zoek was en gelogen bij zijn verhoren. Totdat een vriend van Roy B. naar de politie is gestapt, toen pas heeft hij toegegeven, hem niet te hebben geholpen toen hij in het water viel. Hij is na twee dagen ook weer op vrije voeten gesteld.

Als jij toekijkt en niet helpt en iemand overlijdt, is dit geen mishandeling met de dood tot gevolg, maar moord. Laten we met zijn allen zorgen dat hij hier ook voor veroordeeld zal worden en teken de petitie!

Door te ondertekenen, machtig ik Naomi om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.