Laat de moordenaar van Orlando Boldewijn niet wegkomen met mishandeling met de dood tot gevolg, maar veroordeel hem voor moord!!

Beste Nederlanders,

Het OM beschouwt de dood van Orlando Boldewijn als mishandeling met de dood tot gevolg. Orlando Boldewijn is onder verdachte omstandigheden te water geraakt en Roy B. heeft hem niet geholpen, maar toegekeken hoe hij verdronk. Daarna heeft hij dagenlang gezwegen, toen Orlando zijn familie naar hem op zoek was en gelogen bij zijn verhoren. Totdat een vriend van Roy B. naar de politie is gestapt, toen pas heeft hij toegegeven, hem niet te hebben geholpen toen hij in het water viel. Hij is na twee dagen ook weer op vrije voeten gesteld.

Als jij toekijkt en niet helpt en iemand overlijdt, is dit geen mishandeling met de dood tot gevolg, maar moord. Laten we met zijn allen zorgen dat hij hier ook voor veroordeeld zal worden en teken de petitie!

Door te tekenen geef ik Naomi toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.