Kom op LIDL, geen tijdelijk veganistisch assortiment, maar permanent!

Screenshot_2021-08-05_at_21.20_.37_.png

Beste LIDL,

Names alle vegetariërs en veganisten die (zo veel mogelijk) veganistisch willen eten, ben ik deze petitie gestart. Want hoewel wij graag bij LIDL komen, zouden we het toch fijn vinden als het eens niet om tijdelijke producten zou gaan, maar permanent zou worden aangeboden. Wij kunnen ons niet voorstellen dat de vraag er niet naar is, gezien de toenemende populariteit van veganistische producten.

Daarbij is het voor menig veganist soms nog best een opgave om voordelig te shoppen en niet meerdere winkels af te moeten. Wat zou het fijn zijn als er een LIDL in de buurt zit en we daar voor al onze boodschappen terecht zouden kunnen. Waarom zou een veganist niet net zo voordelig mogen winkelen als een vleeseter? We zouden toch net zo welkom moeten zijn in uw winkel?

We weten dat LIDL geeft om verduurzaming, dus waarom trekken jullie dat niet door in het assortiment. Er is namelijk niets zo duurzaam als een veganistisch dieet.

We hopen dat deze producten binnenkort niet meer tijdelijk zijn maar permanent, want elke zichzelf respecterende supermarkt, weet dat in veganistisch voedsel toekomst zit.

Dus niet meer tijdelijk dat aanbod, maar permanent!

Door te ondertekenen, machtig ik R. van G. te Amsterdam om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.