Kledingvoorschriften zijn TE streng!

Meisjes zouden zelf wat meer vrijheid moeten krijgen over wat ze dragen naar school, natuurlijk ben ik het er mee eens dat je niet in bikini naar school moet komen, maar spaghetti bandjes/rokjes/shortjes zouden echt geen probleem moeten zijn!! We zijn allemaal nog kinderen en we zouden ons lichaam niet moeten verbergen omdat het zogezegd "afleidend" of "respectloos" is, we hebben er niet om gevraagd dat we als we ouder worden bepaalde vormen aan ons lijf krijgen toch? Of is het de bedoeling dat mensen ziek worden doordat ze hun trui niet mogen uitdoen bij 27 graden? Ook heb ik nergens in het reglement iets zien staan over jongens?! Zij mogen wel met hun broek tot over hun knieën rondlopen, maar blote schouders of een rokje boven de knieën is respectloos? Beetje seksistisch niet? Als je dit ook vindt teken dan zeker deze petitie zodat we er samen iets aan kunnen doen!!

Door te ondertekenen, machtig ik Hanne Laloo om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.