STOP kinderleed bij (v)echtscheiding

Hoeveel onschuldige kinderen zullen nog de dupe worden van een vechtscheiding? Hoeveel onschuldige kinderen zullen er nog sterven ……Hoe lang moet het nog duren voordat er iets zal veranderen? Hierbij wil ik aandacht vragen om allen eens goed na te denken als we gaan scheiden….vooral wil ik me richten tot de advocaten die hun uiterste best doen om hun cliënt zo goed mogelijk door de scheiding heen te loodsen, zonder ook maar enigszins rekening te houden met de ex partner…Advocaten lijken een scheiding te zien als een strafzaak….vergeet niet…..eens zijn deze ouders getrouwd geweest met elkaar…samen een kind gekregen…als je kiest voor een kind…sta dan ook even stil hoe jullie er mee om zullen gaan als jullie toch ooit eens zullen gaan scheiden, dit MOET eens stoppen, er zijn al teveel onschuldige kinderen omgebracht door deze vechtscheidingen! Het kind kiest NIET voor de scheiding, kan hier niets aan doen, aub. advocaten, rechters, ouders familieleden....help me mee om verder leed te voorkomen...laten we op een vreedzame manier gaan scheiden, waarbij geen winnaars of verliezers zijn!!! HET KIND MAG NOOIT HET SLACHTOFFER WORDEN VAN EEN SCHEIDING!