Inbeslagname Vuurtorenplein onmenselijk!
Beste petitie tekenaars,
Zoals jullie zien en weten is de inbeslagname van Vuurtorenplein onmenselijk maar ook gewoon onverteerbaar. Velen Noordwijkers geven om Janus en Vuurtorenplein en de overnemende praktijken hiervan is meer dan alleen belachelijk van de gemeente, er moet meer met elkaar besproken worden met de inwoners want niemand zit te wachten op scheveningen 2.0 en het moderne Noordwijk, zeg nou zelf.. dat wil je toch niet. Ook hebben velen er herinneringen aan en bezochten samen of alleen. De gemeente die momenteel bezig is om coco snacks, maar ook de vrouw van het strandwinkeltje proberen is om weg te krijgen is natuurlijk vooral schandalig. Waarom moeten ze worden weggepest? Het is volslagen in een woord: asociaal. Er moet gekeken worden naar positieve mogelijkheden zoals dat de doorgangen vrij en toegankelijk moeten blijven en de trappen open, hekken weg zodat zowel coco snacks en de vrouw met haar winkeltje makkelijker te bezoeken zijn IPV omlopen.. Hoe meer mensen me petitie tekenen des te meer samen we kunnen bereiken. Het is beter dat we elkaar eens meer helpen in deze moeilijke tijden.
Wij bewoners willen toch dat dit stopt en dat we de doorgangen/trappen nodig hebben en het plein is openbaar van iedereen. Het is niet prettig voor velen die om moeten lopen naar strand en het beter moet worden. We missen de trappen en dat voor 3 jaar dus bezwaar is nodig en 3 jaar de trappen dicht is te lang. Graag heb ik jullie hulp er bij nodig en dat de trappen weer open gaan en meer het Vuurtorenplein nodig hebben.Het plein is ook nodig voor de bewoners. We hebben kort de tijd en we moeten snel samen actie ondernemen.
Neem contact op met de auteur