IK HOU VAN DIEREN

Zet je handtekening als je tegen dierenleed bent, tegen mensen die dieren verwaarlozen en mishandelen. Tegen verkrachting bent van dieren, tegen broodfokkerij bent en keihard roept "IK HOU VAN DIEREN"!!! én als extra mededeling JA VAN KINDEREN BLIJF JE OOK AF !!!
AGAINST ANIMAL CRUELTY !!! Stichting zorgeloos dierenleven heeft als doel dierenleed te voorkomen en de maatschappelijke bewustwording zodanig te stimuleren zodat dit een preventieve werking heeft.
We zullen deze handtekeningen gebruiken wanneer we brieven sturen naar instanties om sterker te staan in de strijd tegen dierenleed en kinderverkrachters ! MISHANDELINGEN VAN DIEREN MOETEN STOPPEN, WE PLEITEN VOOR WETSWIJZING, HOGERE STRAFFEN !
Sign this petition if you are against animal cruelty, against people who neglect animals abuse them and rape them. Sign if you can screem loudly I LOVE ANIMALS !!! also we mention childabuse, we don't tolerate this! If you are against animal cruelty and want us to pass your signature to people in the goverment so we can fight back, give animal the voice they need. Please sign and share our petition.

stichting zorgeloos dierenleven    Neem contact op met de schrijver van de petitie