Humberto moet RTL Late Night blijven presenteren!

1. 380E822F-BD49-4C11-88B6-4938C5191FCC.jpeg
    Humberto is een bekend gezicht van RTL en hét gezicht van RTL Late Night. Omdat de kijkcijfers beter kunnen gaat Tan dus Twan worden...
  2. Nieuwsuur haalt goede kijkcijfers omdat het goede onderwerpen belicht met een kritische blik. Humor en interactie is iets wat Nieuwsuur in mijn ogen niet heeft. Late Night wél! De presentator weghalen verplaatst niet de kijker.
  3. Humor en highlights in een college tour achtige sfeer? Denk het niet! Twan is een gerespecteerde presentator die kritische vragen stelt en het onderste uit de kan haalt met zijn vraagstellingen. Humberto doet dat ook maar geeft daar een vrolijke draai aan. Een lach, een traan een dans, niets is hem teveel.
  4. Serieus nieuws. Humberto spaart zijn emoties niet. Hij leeft zich in, in de medemens en laat zijn emotie spreken. Twan zal een andere benadering zoeken en zal zijn emoties achterwege laten om een neutrale houding te geven zodat het publiek een kritisch verslag te zien krijgt.
  5. Multicultureel. Humberto geeft een kijk op wat leeft in de samenleving. Mede door zijn achtergrond spreekt hij óók namens een andere groep die deel uitmaakt van onze samenleving en belicht dit in een neutrale sfeer.
  6. Bent u het eens met deze punten en blijft u liever Tan in plaats van Twan zien? Teken dan en dan zal deze petitie worden aangeboden aan de directeur van RTL Nederland.