Houdt het Bontehuis Empire in Hoogezand-Sappemeer open!

Het Bontehuis Empire is in het jaar van opening stelselmatig tegengewerkt door een buurman en zijn vriendjes bij de gemeente.

Naar alle kritieken is geluisterd door de hardwerkende ondernemers, geluidsoverlast gereduceerd waar het al niet was, branddeuren, minimalisering van bezoekers, maar op uitnodigingen om te praten kwam men niet af.

Oorlogvoeren vanachter de gordijnen, dat is buurmans missie maar constructief werken aan een oplossing van het conflict, niet.

Onduidelijk is waarom de gemeente koste wat kost de ongegronde kritieken lijkt te steunen, wat is hun dubbele agenda? Slechts een puberdisco in het dorp en een paar kroegjes worden gedoogt op een bevolking van 36.000 inwoners. Ze zien de jeugd liever naar de STAD reizen, dat scheelt enorm op het veiligheidsbudget van de gemeente.

Anyway, deze ondernemer moet geholpen worden tegen de ambtenarij, want hij biedt een prettig alternatief voor de zeer beperkte uitgaansmogelijkheden binnen de gemeente. Je helpt daarmee de jeugd en oudere jongere en jongere oudere aan een toegankelijke uitgaansgelegenheid.

Teken deze petitie als je t ermee eens bent!!