Horeca Burgwal dreigt terras te verliezen tijdens corona door fietsenstalling

Fietsen in Delft wederom belangrijker dan ondernemers? We kunnen uw hulp gebruiken!! Cortado, Vaderloos & Zaferuw dreigen WEDEROM geen extra terrasruimte te krijgen aan het einde van de huidige lockdown.

• Van de totaal 435 te realiseren fietsparkeerplaatsen zijn reeds 313 plaatsen gerealiseerd.
  • Van die 313 gerealiseerde plaatsen zijn er 142 plaatsen op de Burgwal bij ons voor de deur geplaatst!!
  • Er zijn 11 locaties aangewezen door de gemeente Delft voor het plaatsen van extra fietsvoorzieningen.
  • Van de resterende 98 nog te plaatsen fietsvoorzieningen wil de gemeente bijna 64% (!!) alsnog voor de deur van noodlijdende horeca ondernemers plaatsen.
  • Heeft het behalen van de fietsparkeervoorziening quotum 2021 voorrang?
  • OPLOSSING...  Verdeel de pijn eerlijk over de 11 locaties !
  • 98 : 11 locaties = 8,9 fietsvoorziening PER LOCACTIE !!

Wéér moeten we strijden om hun hulp te krijgen van de gemeente Delft. De gemeente Delft heeft ons laten weten het voornemen te hebben om de fietsvoorzieningen op de Burgwal voorrang te geven op extra terrasruimte. De beleidsplannen zijn met ons gedeeld. We vermoeden dat iedereen begrijpt dat we net als veel andere ondernemers ontzettend hard getroffen zijn het afgelopen jaar. Wij Cortado, Vaderloos & Zaferuw kunnen de extra eilandterrassen heel goed gebruiken. Help ons alsjeblieft en onderteken onze petitie.

Hoopvolle groeten,

Cortado, Vaderloos & Zaferuw

Door te ondertekenen, machtig ik Mirabell Vaderloos om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.