Hondenbezitters staan in de kou

Sinds enkele dagen zijn de buitengewoon opsporingsambtenaren van de gemeente Hardinxveld-Giessendam weer begonnen met het uitdelen van boetes als je met je hond bij de wetering loopt. Voor ons als trotse hondenbezitters is dit tegen het zere been. Waar moeten wij onze honden dan uitlaten? In die geweldige hondenren die zo goed onderhouden is? Waar je tot je enkels in de blubber staat met slecht weer? Waar je dood gaat van de lucht bij warm weer? En wat als er twee honden welke niet zulke dikke vriendjes zijn tegelijk in de ren willen? Waar moeten wij dan naar uitwijken? Of gaan we gezellig nummertjes trekken aan het begin van de ren? Wij willen vrij kunnen lopen bij de wetering waar onze viervoeters kunnen spelen, wij als eigenaren kunnen genieten van de weinige mooie plekjes die hardinxveld nog heeft! Waarom ons die toegang ontzeggen als wij allemaal netjes de poep van onze trouwe viervoeters opruimen?

Wij willen de wetering terug voor onze viervoeters en voor onszelf! Ergens anders kunnen wij niet zo maar heen! Besteed onze hondenbelasting eens een keer aan de honden gemeente hardinxveld en niet aan jullie eigen blunders! Wij zijn het zat en laten nu onze stem horen!

Geef ons de wetering terug, maak meer plekken bereikbaar voor de hond aan de riem en zorg eens voor meer uitlaatvelden voor de viervoeters in hardinxveld!!!!!!