Het kabinet moet opstappen na falend corona beleid en opzeggen mensenrechten en democratie.

Wij , Nederlanders , ondertekenen deze petitie omdat wij vinden dat het volledige kabinet per direct zou moeten opstappen. Dit kabinet heeft , bewust of onbewust , de gehele coronacrisis foutief behandeld. Zij hebben geluisterd naar de verkeerde partijen en hebben bewust of onbewust de economie schade toegebracht welke iedere burger zal gaan taken. Dit kabinet heeft een mens-onterende situatie gecreëerd waarbij mensen , tegen hun vrije wil in , binnenshuis zijn geplaatst en gehouden. Dit kabinet heeft bewust het demonstreren tegen de staat , wat een grondrecht is in Nederland , verboden. Daar het volk dit verbod niet accepteerde heeft het kabinet besloten om de aanwezige met geweld uiteen te drijven in plaats van het volk te beschermen. Wij eisen het opstappen van de volledige politieke leiding.

E.Kippersluis/ volkstribunaal2020    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik E.Kippersluis/ volkstribunaal2020 om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.