Herinvoering van de doodstraf omgezet in levenslange opsluiting

Terroristen Proces Brussel .Het Openbaar Ministerie vraagt maximumstraf van 20 jaar gevangenisstraf na de laffe moorden van veel jonge mensen in The Bataclan  theatre Parijs  op13 November 2015  . Wat een parodie ! Maximumstraf 20 jaar... pamperuitspraak ! Kunnen wij toelaten dat terroristen en kindermoordenaars  a la dutroux maar 20jaar gevangenis krijgen na het afslachten van vele slachtoffers ? R.I.P. Zeer veel sterkte aan de nabestaanden! JA of NEEN  voor het terug invoeren van de doodstraf omgezet in levenslange opsluiting en levenslang tot de dood erop volgt.Met doodstraf bedoelen we in 2018 zoals het USA model  levenslange opsluiting tot de dood erop volgt . Bij bewezen zaken kan het niet zijn dat wij terroristen  en moordende pedofielen terug in de maatschappij los laten .Het gaat hier enkel om de moorden met voorbedachte rade ,en niet om ongelukken zonder intentie om te doden .Er is nood aan strengere straffen in Belgie en gans Europa.De daders veelal uit landen waar zware gevangenisstraffen voor diezelfde feiten worden uitgesproken schrikken niet terug van ons huidig rechtssysteem.  Een hervorming dringt zich op

Dank u