Heraanleg Geuzenhofke

Het Geuzenhofke te Schoten, over de schapenweide en naast de Geuzenveldenstraat. Dagelijks tientallen kinderen die hier komen ravotten, voetballen, skaten... Onlangs is er een mooie nieuwe speeltuin aangelegd. Ideaal voor de kinderen van de buurt. Maar er is nog een veel groter probleem. De grond is zo verschrikkelijk slecht dat er vaak kinderen vallen, met gekneuzde enkels, pijnlijke knieën en zelfs gebroken armen tot gevolg. Wij zouden graag een heraanleg van 'het pleintje' zien, om het zo aangenamer te maken voor de kinderen, en natuurlijk hun ouders die zo minder last hebben. Teken deze petitie, en laat je steun horen voor deze noodzakelijke onderneming.

Door te ondertekenen, machtig ik Wouter Van de Moortel om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.