Help ons een voor een ieder vriendelijke speelplek te creëren aan t Ronnie Biermanpad

Graag willen wij u aandacht voor t volgende. Aan t Ronnie Biermanpad wordt op dit moment een speelplek aangelegd. Op zich leuk voor de kinderen uit de buurt, zij t niet, dat t een verschrikkelijk lelijke speelplek wordt, welke ons als bewoners ons woongenot totaal ontneemt. We hebben geklaagd, gevraagd om met ons als bewoners in gesprek te gaan, over t soort toestellen, en de indeling. Aan dit alles is geen gehoor gegeven. Wij kijken nu uit op een speelplek die bestaat uit bij elkaar geraapte speeltoestellen uit heel Leiden. De plek trekt overlast van hangjongeren aan, die ze nu al niet kunnen bemannen.

De speeltoestellen zijn geplaatst op een uit kunstgras gesneden molen in de kleuren knal geel, knal blauw en knal rood. Voorbijgangers verrekken hun nek omdat ze niet weten wat ze zien. De molen weerkaatst in onze ramen, we hebben allen4 meter hoge ramen. T verblind letterlijk.

We zijn zeker niet tegen een speelplek, maar wij willen wel ons uitzicht behouden. Lage toestellen met een donkere ondergrond, desnoods een molen in t groen met wit uitgesneden.

We zijn als bewoners ten einde raad! Help ons en teken de petitie om

Een voor kinderen vriendelijke speelplek te creëren waarbij t mooie landelijke uitzicht behouden blijft!

IMG-20211014-WA00001.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Ilja Wielders om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.