Help! Mijn gevel moet weg!

Screenshot_20230610_020546_Facebook.jpg

Beste vrienden, buurtbewoners en lezers van dit bericht,

Enkele weken geleden kreeg ik voor het eerst een aangetekende brief van stad kortrijk ivm mijn gevel, waarvoor ik mijn hart en mijn ziel in gestopt heb, mijn persoonlijkheid, mijn laatste centen. En nu weet ik niet meer waar in waar uit.
Er werd nochtans een stemming uitgevoerd bij de syndic vergadering van het gebouw waar de meerderheid verkoos mijn gevel te behouden.
Ik had vroeger al 2 zaken gehad in stad kortrijk en heb nooit problemen of aanvraag moeten doen voor mijn gevel.

Mijn gevel , de groene boompjes en de gouden letters zijn paradijselijk mooi.
Letterlijk alle Kortrijkzanen en natuurlijk ook Franse klanten die van Lille komen vinden het zo mooi en aangenamer om in de Doorniksewijk te passeren en dan misschien dan toch nog es durven binnenkomen voor een schitterende coupe of haarkleur.
Wat nu gedaan? Zwart? Bruin? Dit hoort jammergenoeg niet in mijn brand-kaart. Ik vraag me af hoe delhaize of carrefour dit doet? Zij hebben toch hun eigen eeuwige brandkleuren die nog nooit verandert zijn. Graag wou ik ook even zeggen dat ik geen bouwmisdrijf pleegde, het is een folie en ik heb niks geschilderd of verbouwd. Mijn enige bedoeling was om er een pareltje van te maken, voor u, voor mij en voor iedereen. Er zijn echt wel ergere problemen op de wereld nu of een jonge ondernemer die er juist weer bovenop is en die terug zijn steentje aan de maatschappij wil bijdragen en dan toch? Is echt demotiverend voor mij.

Graag had ik jullie mening gehad?
Mag deze gevel blijven of niet?

Met vriendelijke groetjes

• Kapper Julien

Door te ondertekenen, machtig ik Julien Thibaut om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.