Hekken moeten blijven op Vakantiepark de Krakeling!

Vakantiepark De Krakeling heeft voor het seizoen van 2023 de regels aangepast voor de seizoensplaatsen om de uitstraling van het park te verbeteren. Een paar van die regels zijn:

• Maximaal twee bloempotten/bakken buiten. Andere decoratieve items zijn niet toegestaan zoals vogelhuisjes of kabouters.
  • Geen vlaggen. Indien je jarig bent mogen slingers uiteraard wel.
  • Geen kerstverlichting of felgekleurde verlichting aan voortent, luifel of windscherm.
  • Maximaal 3 grondlampjes met statisch wit licht.
  • Afzettingen, zoals hekwerken, zijn niet meer toegestaan. De hond gaarne aan de lijn.

Veel mensen zijn het er niet mee eens dat er vanaf volgend seizoen geen hekjes meer geplaats mogen worden. Deze hekken zijn meestal geplaats voor een van de twee volgende redenen:

• Veiligheid voor de hond. De hond kan gewoon vrij rondlopen op het eigen plekje. Als volwassenen of kinderen op een fiets, step of lopend of andere honden langskomen of een auto langsrijd en de hond wilt uitschieten, wordt hij of zij tegengehouden door het tuinhek.
  • Veiligheid voor je kind. Er zijn veel mensen op de camping met kleine, nieuwsgierige kinderen, die graag de wereld willen ontdekken. Als je dan perongelijk je kind even uit het oog verliest kan het kind niet verder komen dan het hek. Kinderen leren ook dat je aan het hek eerst moet vragen of dat je een hond mag/kan aaien.

Juist als je de hond moet aanlijnen, hebben ze minder vrijheid om van buiten naar binnen te gaan. Ze blijven zichzelf en de lijn dan in de knoop leggen, waardoor je eten en drinken niet veilig op tafel staan.

Ik hoop op deze manier te kunnen laten zien dat er veel mensen zijn die hun hekken willen behouden, en dat ik dit bewijs aan de directie kan laten zien, zodat zij misschien toch de hekjes willen toestaan.Foto_camping_Tuinhek.jpg

Daarom wil ik bij deze vragen of jullie deze petitie willen ondertekenen, voor de veiligheid van de mensen en de dierern

Alvast bedankt!

Door te ondertekenen, machtig ik Nick van Weerdenburg om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.