Handen af van onze ouderen

Pikken we het dat het kabinet met hun bezuinigingen de ouderen nu op de zwakste plek treffen ?

Gedwongen verhuizingen omdat door bezuiniging de verzorgingshuizen dicht moeten. Ouderen van hoge leeftijd moeten verhuizen daar door. Mensen die al geruime tijd bij elkaar wonen en vriendschap hebben gesloten worden uit elkaar gerukt.

Dieptriest dat deze mensen dat nu nog moeten onder gaan. Er zijn ouderen bij die nog in hun laatste levensjaren een nieuwe partner hebben gevonden in het bejaardentehuis en die nu waarschijnlijk kwijt raken omdat ze op verschillende afdelingen zitten. Bij verhuizing worden ze in verschillende tehuizen geplaatst.

Dit kabinet is het meest asociale kabinet sinds jaren.

We moeten dit niet langer accepteren.

Dus teken deze petitie en laten we onze protest kenbaar maken.

Door te ondertekenen geef ik Nienke van Olderen toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.