Haal Sierd de Vos van de tv

Veel mensen ergeren zich aan het non voetbal commentaar van Sierd de Vos op tv. Commentaar gaat niet over voetbal  maar over tapas en wijntjes in Spaanse restaurants. Wellicht kan Sierd daar dan gratis eten door het maken van reclame. Ook het overdreven schreeuwen in een soort van Spaans Nederlands of wat het ook is, zoals het uitschreeuwen van bal op de paal met "Paaloooooo".

Vind je dit alles irritant en kijk je naar de wedstrijd zonder geluid zodra Sierd de Vos verslag doet van de wedstrijd, onderteken dan deze petitie om Sierd de Vos vervroegd met pensioen te sturen en dat voetbal weer van normaal commentaar voorzien wordt. Voor de echte voetballiefhebber die normaal voetbal commentaar wilt horen.

Door te ondertekenen, machtig ik Normaal Voetbalcommentaar om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )