Gooische Hond Eemnes moet blijven!

De Gooische Hond Eemnes moet blijven! Iedereen is het hierover eens, maar enkele bewoners van de nieuwe buurt de Zuidpolder proberen met eindeloze bezwaren en procedures het kleine bedrijf uit Eemnes te verdrijven. Dat mag nooit gebeuren. Behoud het dier- en mensvriendelijke bedrijf voor Eemnes

Bij de vestiging van De Gooische Hond een technische vergissing is gemaakt waardoor destijds een onvolledige vergunning is afgegeven. Dit is inmiddels rechtgezet. Enkele bewoners van de nieuwbouwwijk schuwen echter geen juridische of procedurele middelen om De Gooische Hond van de huidige locatie te verdrijven. Wij zijn het hier niet mee eens.

Daarom verzoeken wij de gemeente Eemnes om voet bij stuk te houden en de legalisering van De Gooische Hond door te zetten, waardoor het bedrijf, rekening houdend met de belangen van omwonenden, het werk ongestoord kan voortzetten.

Gooische Hond Mariska Benedict    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Gooische Hond Mariska Benedict om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.