STOP Rutte IV! Stem voor een minderheidskabinet!

5-voor-121.jpg

Sinds de verkiezingen van 17 maart 2021 lukt het niet om een nieuw kabinet te vormen.

Demissionair premier Mark Rutte en consorte is niet voor niets afgezet en de Tweede Kamer en het volk heeft overtuigend geen vertrouwen meer in deze minister.

Mark Rutte probeert de formatie eindeloos uit te stellen, om tijd te winnen. Ondertussen probeert hij nog allerlei wetjes door te drukken vanuit zijn demissionaire positie, waarin hij nog "meer macht heeft dan voordat hij demissionair was", zoals hij zelf zegt.

In een democratisch land als Nederland hoort een minister niet te spreken over "macht"

Tegen de wil van de Tweede Kamer in schrijft Mark Rutte nu toch, samen met demissionair minister Kaag een regeerakkoord om straks toch weer premier van Nederland te worden.

WIJ WILLEN DIT NIET! Het Nederlandse volk wordt daar niet beter van. Rutte III heeft het referendum afgeschaft. Maar middels een handtekeningen petitie kunnen wij als volk onze stem laten horen.

WIJ ZIJN HET ZAT! U OOK?

Nederland moet weer van ons worden en niet van de EU (Brussel), het WEF en WHO.

We hebben als volk de mogelijkheid onze stem te laten horen van al die mensen die op BBB, FvD, Groep van Haga, SP, JA21, PVV,  etc. hebben gestemd en goed zijn voor 81 zetels. Middels een eenvoudig minderheidskabinet kunnen we ervoor zorgen, dat Nederland weer van ons wordt, van het volk. De minderheidspartijen zijn wél in staat om met elkaar een kabinet te vormen. Een minderheidskabinet staat voor ca. 8,1 miljoen Nederlanders die met elkaar een meerderheid vormen, welke door demissionair premier Mark Rutte nu volledig genegeerd worden.

TEKEN EN DEEL S.V.P. DEZE PETITIE!

LAAT UW STEM NOGMAALS HOREN! DIT IS ONZE KANS OP VERANDERING!

MAAK HET VERSCHIL!

Door te ondertekenen, machtig ik Claudia Klaver om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.