Geen moskee in onze Polder!

29EB313C-BAE1-4F76-97EB-41CDA20D7332.jpegReeds in 2015 kocht de Islamitische vzw "Het gezin" de oude Bosschool te Berendrecht. Vandaag de dag stellen we vast dat er grote verbouwingswerken plaatsvinden in de oude Bosschool. De komst van een moskee is een feit geworden! Een moskee hoort niet thuis in onze landelijke Polder waar amper een 50-tal Islamitische gezinnen wonen. Een moskee zal bovendien voor geluids- en parkeeroverlast zorgen en zal bijdragen aan de Islamisering van onze Polder. Daarom zeggen wij Neen! tegen een moskee in onze Polder en zullen wij ons met alle middelen blijven verzetten tegen de komst er van!!!

Steve Van Broeckhoven Vlaams Belang    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Steve Van Broeckhoven Vlaams Belang toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.