Geef kinderen zuurstof

Boos verdrietig teleurgesteld.
2 jaar lang zeggen ze dat kinderen het probleem niet zijn. Laat u vaccineren, voor de toekomst van onze kinderen. Voor uw vrijheid.
2 jaar lang werk ik zonder mondmasker in een opvang met dagelijks 27 kinderen. Want dat werd afgeraden, voor hun ontwikkeling. (Waar ik heel blij om ben) Maar vanaf vandaag zou mijn dochter van 6 een mondmasker moeten dragen om te leren lezen en schrijven? Mag ik vragen of hier goed is over nagedacht. Wat met hun ontwikkeling? Beste regering, je had team gevaccineerde en niet gevaccineerde. Goed u hebt nu een derde team gevormd ouders die hun kinderen een normale toekomst willen geven. Gaan we vanaf nu boos naar elkaar kijken omdat mijn kind van 6 geen mondmasker draagt in de winkel? Geen probleem we leven al zo verzuurd de laatste tijd. Een extra boos gezicht kan er wel bij. #genoegisgenoeg
Het gaat hier over het welzijn van onze kinderen en hun toekomst.
2 jaar lang waren ze geen probleem, ze worden er bijna niet ziek van. En nu plots HET probleem.
Ik heb me altijd zoveel mogelijk aan de regels gehouden en me laten vaccineren en aangepast. Maar we leven maar 1 keer, om uitzichtloos van zomer naar zomer te moeten gaan leven. #geenzinin
En nu stop ik met zagen, mijn frustraties zijn eruit. #armBelgië
Wij moeten onze kinderen beschermen, niet omgekeerd!

Zeg neen tegen een mondmasker bij kinderen!

Kinderdagverblijf De Moekes    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Kinderdagverblijf De Moekes om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.