Gedupeerden van de Toeslagenmisdaad

Verzoek aanpassen van de wet; artikel 9 quater van de Uitvoeringsregeling algemene wet inkomensafhankelijke regelingen (hierna URAwir) staat dat wanneer er een compensatie/tegenmoetkoming (zoals omschreven in lid 1) is ontvangen deze voor de eerst volgende 3 jaren (lid3) niet mee telt in de vermogentoets.

Naar; Hoeveel geleden jaar als gedupeerde in plaats van 3 jaar. Aangezien dat de herstel zelf tot een zootje heeft gelopen, de meeste gedupeerde zitten vast bij integraal of bij CWS de beoordeling.

Veel gedupeerde zijn pas aan het herstellen,sommige zijn ziek en met deze wet geving die nu lig zijn ze gedwongen om wat ze hebben ontvangen als compensatie/vergoeding zo snel mogelijk weer uit te geven anders komen ze januari 2024 in problemen  met o.a. hun toeslagen, aangifte inkomsten belasting etc. etc. (ze zullen v.b. geen huurtoeslag ontvangen omdat hun spaargeld hebben en deze hiervoor zou moeten gebruiken).

Ook als dit jouw niet aanspreekt omdat je een geheel andere leven hebt of als je geen slachtoffer bent van de toeslagaffaire, graag uit solidariteit deze petitie voor medegedupeerde kan tekenen. Na het tekenen deze moet via jouw email bevestigd worden om geldig geteld te worden.

Alvast bedankt. Namaste.

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Anraleida Dap alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: