Gala van het vlier verplaatsen van vrijdag 22 mei naar woensdag 20 mei

Alle eindexamenkandidaten hebben op 17 januari een mail gekregen van de schoolleiding met een mededeling dat het eindexamen gala op vrijdag 22 mei zal zijn. Verschillende leraren hebben echter al meerdere keren toegezegd dat het gala op woensdag 20 mei zou zijn. Hierdoor hebben verschillende groepen hun eindexamenreis al geboekt op donderdag 21 of vrijdag 22 mei. Deze groepen zouden dus het gala moeten missen omdat leraren verkeerde toezeggingen hebben gedaan.  Onderteken dus deze petitie om ervoor te zorgen dat het gala op woensdag 20 mei zal zijn en niemand zijn gala mist!!!

Door te tekenen geef ik Jochem Bussink toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.