FREE MOOS

Moos is een prachtige Kruising american bull/ pitbull.. Ik eigenaresse van een kruising Shih Tzu/ maltezer kom deze vriendelijke schat regelmatig tegen.. Moos is een echte knuffel en doet geen vlieg kwaad.. Hij is lief naar alles en iedereen.. Vandaag 14 mei 2021 is hij in beslag genomen Moos heeft een klein hondje gebeten.. Ik ken Moos dit moet een reden hebben gehad!! Ik begrijp niet dat hij in beslag genomen is als de rollen omgedraaid waren geweest en het kleine hondje hem had gebeten was er niks aan de hand geweest.. Maar Moos pitbullachtige hond wordt meteen in beslag genomen, rassen discriminatie en dat voor een land die zo tegen discriminatie strijd!!! De eigenaar van Moos, Marchel Vermeeren is compleet gebroken Moos is zijn alles zijn kindje, hij kan niet zonder hem..  Marchel en Moos zijn erg bekend in Hoofddorp en ik weet dat vele mensen kunnen getuigen dat Moos een lieve hond is en Marchel een goede eigenaar!!! Zowel ik als Marchel hebben samen gewerkt met de dierenbescherming (dieren verzorging in het asiel) wij weten hoe om te gaan met dieren.. Toch is Marchel nu zijn kindje kwijt.. Daarom deze petitie FREE MOOS, Moos is een lieve hond en hoort thuis bij zijn baasje!!!

Alsjeblieft teken deze petitie om Moos weer thuis te krijgen..🙏🏻

Liefs Sherida

Door te ondertekenen, machtig ik Sherida Koster om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.