Wedergeboorte Café Extase

Quoted post

Lonn

#126 Ik kom swingen!

2012-04-17 20:45

Bij deze laat ik weten dat ik (met m'n 45 lentes) weer lekker vaak kom swingen in Extase, als ze de OUDE Extase terug 'brengen'.
Dus GEEN schuimparty's, GEEN studenten-bierfestijn-feestjes en dergelijke, maar gevarieerde en alternatieve muziek, voor een gevarieerd publiek en voor alle leeftijden ;)!!!!!

Reacties


Gast

#131 Re: Ik kom swingen!

2012-04-17 21:24:26

#126: Lonn - Ik kom swingen!

Ja wat dacht je van wél schuimparty's en wel contracten met studentenverenigingen op avonden dat er toch niemand is.

Deze werden namelijk altijd op Dinsdag/Donderdag/Zondag gehouden met een maximum van misschien 2 keer per maand, ik kan me niet voorstellen dat JIJ daar last van gehad hebt.

Met schuimparty's had Extase een volle dansvloer op een avond waar er normaal 20 man zonder geld komt stappen , dus deze wegdoen zou ontzettend dom geweest zijn.

En voor zover ik weet wordt er altijd gevarieerde muziek gedraait in Extase, Maar je kan niet constant ''ouwe lullen'' muziek gaan draaien, je moet je erbij neerleggen dat dit geen mogelijkheid is, er moet nou eenmaal nadruk gelegt worden op jong volk want deze is de grootste groep die in Extase komt, je moet meegaan met de tijd anders krijg je 0 nieuw publiek.

--------------------------------------------------------------------------------------

Off-topic: Ik leg de verantwoordelijkheid van sluiten volledig bij het publiek dat zich niet open kan instellen voor veranderingen, nieuwe dingen en verwachten dat alles om hun draait. (Ik noem geen namen, dus voel je vooral aangesproken) Allicht ben je te gast en kom je voor je plezier en muzikale interesse maar je hebt ook rekening te houden met andere gasten en hun passies en muzieksmaken en dit houdt ook in dat er dan misschien wat minder alternatieve muziek gedraait zou moeten worden, of muziek die jij persoonlijk niks vindt, maar zolang je het gezellig kan hebben met je vrienden zou 't niet uit moeten maken of ze nou K3 of Slayer draaien.