Antwerpen verwelkomt de sinksenfoor

Quoted post

mdg

#13 sinksenfoor

2012-04-05 18:44

ik vind dat de mensen die tegen de foor zijn eens even moeten nadenken met wat ze bezig zijn; een groot gedeelte van de klagers is recentelijk op het zuid komen wonen en wisten dat deze foor hier elk jaar staat (ze hebben als kind zelf hier rondgelopen en komen nu ook met hun eigen kinderen); ook zijn ze tegen de gratis parking maar zeggen dan niets over de vele andere activiteiten die op het plein worden gehouden zoals: de bollekesfeesten, circussen, studentendopen, opening van het studentenjaar en ga zo maar door. als de foor moet verdwijnen dan stel ik voor dat alles verdwijnt en dat men de dokken terug opengraaft en hier een jachthaven van maakt, die dan kan gebruikt worden voor evenementen zoals jetski race, redbull vlieg hem erin en dergelijke wateranimatie. na twee edities zullen dan dezelfde mensen bezwaar hebben op de jachthaven en vragen om het dok terug dicht te gooien. ik geef deze mensen 1 raad, wil je rustig leven GA DAN WEG UIT DE STAD OF KOM ER NIET WONEN en ga ergens op het buitenland wonen of misschien nog beter verhuis gewoon naar de maan en laat de mensen toch plezier beleven

Reacties

Ivo Van Praet

#289 Re: sinksenfoor

2013-03-31 13:14:42

#13: mdg - sinksenfoor

Klopt volledig! ik snap niet dat die advocate haar daar voor wil inzetten, om de foor te doen verdwijnen, tenzij.... ze belangen heeft in de nieuwe projecten.... De sinksefoor staat daar al meer dan 50 jaar, dus wat is't probleem???