Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Quoted post


Gast

#161

2017-10-16 12:45

Top gedaan Lydia! Signaal is duidelijk, bevolking voelt zich niet veilig op straat. En dit over de totale breedte van het woord. Uitprinten, ik zeg laat de regering dit betalen? Stuur de factuur door naar Stef Blok VVD.

Reacties

Ray

#1673 Re:

2017-10-30 00:03:08

#161: -  

Vriendelijk verzoek voor uzelf te spreken.

Ik 'man' voel mij veilig op straat niet omdat ik een man ben maar heel simpel omdat ik weiger mij angst aan te laten praten door mensen als u.

Angst verspreiden is feitelijk een oproep om op te geven en alles op de schoot van de regering te leggen iedereen is mede verantwoordelijk voor een aangename en leefbare samenleving, criminaliteit, moord en dooslag enz. is niet 100% aan te pakken wat wel aan te pakken is de regering wijzen op haar verantwoordelijkheden m.b.t. adequate niet links pamper wetgeving maar keiharde rechtspraak in de stijl van USA bij geweldsmisdrijven, moord/doodslag, verkrachting enz. 3x is onherroepelijk levenslang tot de dood er op volgt.

Angstverspreiders meestal vanuit de linkse huilie huilie hoek, ook linkse media, moeten hiermee stoppen is hier een verbod voor nodig dan prima, wel een met geldelijke consequenties.

Mensen MOETEN weer leren elkaar te helpen, als ik zie dat een zwakker iemand belaagd wordt ga ik er op af, helaas vaak de enige en stonden "ogenschijnlijk" sterker ogende mannen op afstand te kijken hoe het af liep om dan ineens een grote bek richting dader(s) te hebben. Dit moet stoppen dat is laf gedrag het is niet zo moeilijk gewoon als man en of (niet al te bang uitgevallen) vrouw de ik ben bang maar blijf wel kijken knop in je hoofd omdraaien en er voor gaan met z'n allen!!.

Je kunt jezelf weerbaarder maken door o.a. te denken de crimineel is nog steeds in de minderheid wat zijn talrijker bang zijn voor justitie dat de crimineel huilie huilie doet en jij voor de rechter gedaagd wordt pff so what rechters durven slachtoffers die van zich afbijten niet meer aan te pakken.

Mannen wordt wakker laat eindelijk eens zien dat je b.llen hebt gekregen bij je geboorte dus MAN! bent en help je medemens op straat die in nood is i.p.v. als softie toe te kijken, ik schaam mij voor dit type man, de 'Nederlander' die zijn medemens laat tobben of AFMAKEN en alleen via sociale media daders van alles toewensen put your money where your mouth is en kom in actie waar nodig, slappe hap die mannelijke Nederlander.  




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...