Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Quoted post


Gast

#7690

2016-11-08 13:38

Omdat Sylvana Simons de rassen verdeeld, in plaats van ze samen te laten werken en leven. Ieder mens heeft respect voor elkander. Om de hele groep "witte mensen" te beoordelen als rasisten is hetzelfde als een groep "zwarte mensen" te beoordelen als dieven. In een grote groep zullen er altijd een paar rotte appels zitten, maar dit is geen reden om verdeeldheid te gaan proberen te veroorzaken. Zij is hierdoor waarschijnlijk de grootste rasist van ons allemaal, en komt hier gewoon mee weg.

Reacties

Piet Nicolaas

#7717 Re:

2016-11-08 14:06:12

#7690: -  

 Goede vergelijking van je, niks mis mee. Ik heb gisteren getekend en toen stond de stand al op 20.000<handtekeningen. Uit nieuwsgierigheid volg ik het allemaal een beetje. Vanmorgen 30.000<handtekeningen en inmiddels al 40.000<handtekeningen. Helaas zie ik in diverse reacties opmerkingen voorbij komen die de geloofwaardigheid van deze petitie niet ten goede komt.

Aan een ieder die een reactie achter laat, let een beetje op je nuances. Kinderen alsmede de rechtbank kunnen de motivatie achter jouw handtekening lezen. DENK a.j.b. goed na over wat je schrijft, laat je niet leiden door je emoties (en/of gedachten) maar houdt het beschaafd. Anders wint die SS-er weer met haar slachtofferrol en delft Zwarte Piet voorgoed het onderspit.

REDACTIE OF WHATEVER, HERLEES ALLE REACTIES EN VERWIJDER A.U.B. DE IRRELEVANTE 'DISCRIMINERENDE' UITINGEN (ER ZIJN NAMELIJK OOK GEKLEURDE MENSEN DIE DEZE PETITIE TEKENEN).

Sinterklaas is een feest van verzoening ongeacht je afkomst of huidskleur. Daarnaast bestond de Sint al ver voor het duistere Nederlandse slavernij verleden. Toentertijd werden slaven uit Europa gehaald, hiermee bedoel ik te zeggen dat het juist andersom is geweest. De Europese slaven werden namelijk verhandeld aan Afrikaanse landen en het Midden Oosten.