Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Quoted post

Ron
Gast

#7579

2016-11-08 11:56

Minderheden discrimineren is natuurlijk nooit goed. Ben zelf homoseksueel dus minderheid. Iedereen moet hiet in vrijheid kunnen leven. Maar dit betreft het discrimineren van de grootste deel van de Nederlandse bevolking. Schande!!! Moet ik terug de kast in omdat een minderheid vind dat mijn openheid kwetsend is voor mensen die er een achterlijk geloof op na houden?En dan bedoel ik niet specifiek de Islam, voordat iemand zich weer gekwetst voelt!!!!

Moeten we kerst dan ook maar afschaffen omdat de Kerstman rendieren voor zijn slee spant? Dierenmishandeling?


Leven en laten leven!!!!

Als Zwarte Piet geassisteerd zou worden met slavernij was hij niet gekleed in costuums van luxe velours en brocaatstoffen. Dan zou hij een lendedoekje dragen, geketend aan een zware ijzeren bal. Dan zou hij ook niet op het dek van de stoomboot vrolijk rondrennen maar onder in het ruim vastgeketend zijn om te roeien.

Als kind opgegroeid met Sinterklaas en tot op de dag van vandaag nooit Zwarte Piet geassioneerd met onze gekleurde medemens. Zelfs op de Antillen word Sinterklaas gevierd en schminken mensen zichzelf zwart. Donkere mensen zijn trouwens niet allemaal zwart maar vaak licht tot donker bruin. Dus waar hebben we het over...

Wij passen ons al genoeg aan aan minderheden, dit is toch echt van de zotte. Respecteer onze Nederlandse cultuur of verdwijn, het is mooi geweest.

Ook ik onderteken deze petitie. Ik laat me nietvoor racist uitmaken!

Reacties


Gast

#7589 Re:

2016-11-08 12:05:59

#7579: -  

 leer aub je geschiedenis over zwarte piet en wanneer hij is ontstaan en in welke tijd. Niet op hoe hij er nu uitziet. dan pas mag je er uitspraken over doen. toevallig ontstaan in de tijd dat er druk op nederland was om slavernij af te schaffen, maar nederland dat eigenlijk niet wilde...... en dan zeg je dat hij er niets mee te maken heeft