Geen verplicht rookverbod

Quoted post


Gast

#554 rokers

2011-11-23 22:02

ik ga niet in de stank zitten van die rokertjes hoor ! roken=zelfmoord en het ergste is dat de niet rokende mens naast jou die troep ook inademt ! JA AAN HET ROKERSVERBOD ! verbied ook meteen het roken op alle openbare plaatsen !!!

Reacties

tevreden roker

#558 Re: rokers

2011-11-25 11:55:02

#554: - rokers 

 u mag tegen roken zijn u goed recht  gaat u naar plekken waar niet gerookt wordt heb ik geen probleem mee.

Alleen dat gezeur ik rook mee ga lekker buiten lopen en u weet ook niet wat u inademt .En als u langer wilt leven begrijp ik

alleen dan gaan ze weer zeuren over vergrijzing .Als ik in bejaardenhuizen kijkt zijn daar een heleboel rokers en hebben een aardige leeftyd.Bedenk wat u ook doet als het u tyd is dan gaat het licht uit .En waarom geen cafe s waarniet gerookt mag worden en waar wel dat is eerlijk betalen de rokers niet voor niks belasting .En ik denk respect voor elkaar hebben .

Oplossing stop die hetze tegen rokers en respecteer elkaar het is heel simpel .


Gast

#563 Re: rokers

2011-11-25 22:26:59


Gast

#564 Re: rokers

2011-11-25 22:31:46

#554: - rokers

stank van de rokertjes ??? ga nu niet zeggen dat je voordien niet genoeg keuze had om  in een rookvrij cafe te zitten !! Wie denk jij wel dat je bent , ik zou maar is beter zagen op het fijn stof en de stank v d industrie die nu in de  befaamde  belgische lucht hangd , onze  vlaamse lucht is de meest vervuilde van europa !!!  dat je daar maar is tegen gaat zagen !!  maar daar doen ze blijkbaar niets tegen !!  hipocritie is troef in belgie ik zou maar is verder nadenken dan uw kieskeurige neus lang is als in u wa tegenstander der rookcafe !!


Gast

#568 Re: rokers

2011-11-30 20:07:48