Geen veranderingen in de Efteling

Quoted post


Gast

#5

2016-07-05 17:28

Als die attracties al jaren zo daar staan, dan is racisme dus al die jaren aan de orde geweest. Hoe dom en blind zijn jullie eigenlijk?

Reacties

Duo Penotti

#79 Re:

2016-07-07 09:53:51

#5: -  

Jij bent de domme. Dat je hier een issue van maakt. Ik ben zelf gekleurd en ik heb nu al een bloedhekel aan die SOS! Mensen als jullie willen overal racisme in zien. Als het je niet bevalt in Nederland rot je maar op. We hoeven hier geen door allochtonen gecreëerde samenleving.

Er blijft niets meer over van Nederland. Voortdurend wordt ons die schijt islam opgedrongen. Vandaag en gister weer artikelen in Metro over de Ramadan en het suikerfeest. Ophouden met die onzin. Wij worden geen moslims en ik heb ook geen interesse in die gebruiken.

Als het de moslims niet zijn dan zijn het wel de afrikanen die zich inbeelden dat zij gediscrimineert worden. Zwarte Piet moet weg, de Efteling moet weg. Wat is de volgende stap; alle blanken weg? De allochtonen in dit land zijn de grootste racisten. Komen hier wonen in een land van mensen waar ze kennelijk een hekel aan hebben.

Net als die stomme Sylvana Simons. Heeft alle kansen gekregen in dit land. Geen enkel ander land dat van een domme gans als haar een succes zou maken. En nog zeiken dat mensen haar niet zien zitten vanwege haar kleur. Mensen zien haar niet zitten omdat ze een stom wijf is! Maar dat is natuurlijk een hardere waarheid die ze niet onder ogen wil komen. Dus trekt ze maar de racisme kaart.