Stel een voorbeeld en stop de waanzin nu.

Quoted post

Nore

#234 Re: Re: STOP broodfokkers !!!!

2016-04-03 00:13

Er zitten ook VEEL rotte appels onder de zogenaamde dierenvrienden, ook bij de MDI (Dierenbescherming) en als iemand een persoonlijke vete heeft met iemand die wel van dieren houdt en er wél goed voor is, springen de anderen graag bij om dat ene persoon zwaar te kloten. Puur kritiek geven dat kunnen ze heel goed maar zelf toegeven dat ze zelf ook in fouten gaan, NOOIT. Zo hypocriete gedoe allemaal, de dierenvrienden... Ik heb weet van veel bedrog in dat wereld, en toch gaan ook zij ongemoeid verder. Waanzinnig. 

Reacties

fgr

#235 Re: Re: Re: STOP broodfokkers !!!!

2016-04-03 07:18:50

#234: Nore - Re: Re: STOP broodfokkers !!!! 

 ja, dat heb ik ook meegemaakt: twee jaar vrijwillig alles gegeven om dieren te helpen in een asiel, en dan zien hoe dieren door verwaarlozing door personeel en bestuur lijden en doodgaan! pure onverschilligheid!! onkunde!! BEDROG, SLUWHEID, hypocrisie ja, DAn ACTIE gevoerd met 14 ex-helpers! inspectie geweest, bewijzen genoeg... NIKS, Stadsbestuur met contract met asiel doet NIKS, LIEGEN ja, 

WAANZINNIG JA, en directeur dierenwelzijn zegt: het is vechten tegen de molens!' Ja, zo laconiek, opkomen voor dierenwelzijn in Vlaanderen is gelijk aan een ONmogelijke STRIJD!! ERG dat een directeur dierenwelzijn dat moet zeggen toch? En een schepen van dierenwelzijn die zegt: ik doe niks, je uitlacht, en liegt ook over dat contract! etzijn al emoties gewoon voor al dat cynische sadistische BEDROG