Stel een voorbeeld en stop de waanzin nu.

Quoted post


Gast

#1

2016-03-31 13:03

Er moet dringend paal en perk gesteld worden aan het fokken van honden puur om geldgewin.

Reacties


Gast

#3 Re: STOP broodfokkers !!!!

2016-03-31 14:19:40

Alleen gebrevetteerde fokkers, met opleiding tot waardige dierenverzorgers.Met opvolgende database en controle van dierenrechtenorganisaties of gekende (vrijwillige) dierenliefhebbers ( er zijn er genoeg in elke  stad,provincie) .Zware boetes en straffen voor onwaardige broodfokkers.


Gast

#45 Re:

2016-03-31 16:33:34

#1: -  

 Gewoon "weg" met die handel ....en laten we het recht voor al deze honden en pups zelf in handen nemen !!! Vin het super dat er een petitie is maar wees eerlijk heeft het zin? Nee denk ik er weer van ( ik heb ze wel getekend voor een stem meer te geven) maar eigenlijk daar hebben NU de honden en pups geen boodschap aan ze hebben voeding en drinkwater dringend nodig en vergeet ook niet ....een consultatie bij een dierenarts!!! Ik zou eerlijk gezegt nog het liefst daar nu inbreken en zoveel mogelijk honden en pups in veiligheid zetten ! 


Gast

#214 Re:

2016-04-01 20:06:03

#1: -  

 En hoe zit het met de andere 2 winkels of. Handel van deze man in antwerpen en temse sluiten die handel anders gaat het gewoon verder