Teeven als burgemeester van Haarlem? NEE!!

Quoted post


Gast

#116

2016-02-10 14:15

omdat ik een gruwelijke haat ondervind voor deze doorgeslagen fascist, het is een vuile schofterige hypocriete kwal, net zoals die gore tyfushond Opstelten, ik hoop van ganse harte dat de haat die deze beide ´heren´ de wereld in geslingerd hebben door de loop der jaren drievoudig teruggeslingerd word in hun rotbakkes! Tevens hebben zowel Teeven, Opstelten als alle andere fascisten van de Tweede Kamer het op hun geweten dat pedofielen die nooit een misdaad jegens kinderen etc hebben begaan, toch gestigmatiseerd/gecriminaliseerd/gedemoniseerd en uit buurten weggejaagd worden, ik geloof heilig in Karma, en hier zullen deze pedojagers nog gigantisch voor gaan boeten (pedofilie en kinderen gaan prima samen, er zijn zelfs volwassenen die tegenwoordig aangeven positieve (sexuele) ervaringen te hebben gehad als kind met pedo´s, zo heeft bijvoorbeeld Pim Fortuyn zelfs in een van zijn boeken aangegeven dat hij als kind prettige sexuele ervaringen had opgedaan met een soldaat, waarom word dat VERDOMME verzwegen door politici als Teeven, Opstelten etc?).

Reacties


Gast

#707 Re:

2016-02-14 12:34:17

#116: -  

 Het is dat doorgeven van een ongepastheid eist dat je je telefoonnummer opgeeft en dat doe ik niet. Ik wil u verzoeken uw taal ietswat te kuisen. Dergelijke taal pas wellicht bij F. Teeven, maar laten we ons niet tot zijn niveau verlagen? Mijn dank voor uw aanpassing.