Petitie tegen eens per 4 weken ophalen huisvuil in Hoorn e.o.

Quoted post


Gast

#64

2016-01-24 08:27

Dat is veel te lang 1x in de 4 weken. Dan stapelt bij vele huishoudens de vuilnis naast de container op. De stort gaat het druk krijgen dan. Vele mensen brengen het dan daar heen. Of je vind de vuilnis in de gemeente tuinen terug. Nee hoor we betalen genoeg voor zoals het nu gaat 1x in de 2 weken is goed.

Reacties


Gast

#147 Re: Frank

2016-01-24 11:06:36

#64: -  

Helaas, de inhoud van de grijze bak mag je niet brengen op de stortplaats, ik denk dat je inderdaad straks overal zwerf / huisvuil zult gaan aantreffen. Toen wij in Zwaag kwamen wonen stonden daar twee grote containers die twee keer in de week werden geleegd, daarna zijn de Kliko' s gekomen, en heeft de Gemeente ongeveer 5 jaar achtereen dispensatie gekregen om de bakken eens per twee weken te legen. Daarna hebben zonder toestemming (ook niet om gevraagd volgens mij) tegen het advies in de bakken per 14 dagen geleegd.  

Ik denk dat we gewoon moeten eisen dat daar waar dat kan ONDERGRONDSE containers moeten komen, veel beter , ook voor het straatbeeld, het ziet er toch niet uit, al die verschillende (stinkende) bakken.    

WELKE POLITIEKE PARTIJ WIL GRAAG EEN HOOP STEMMEN?  Hier al een prima onderwerp voor op je verkiezingsbelofte lijst.

Zeg het voort!!! 

Bedankt voor jullie steun.

Frank van Rooij.