verkrachters uitwijzen

Quoted post


Gast

#3

2016-01-13 15:49

Ik ben de islamisering van ons land kotsbeu ... stop de import van Moslims ... en stop de ondersteuning (subsidiering ) van die gevaarlijke sekte... er bestaat geen gematigde ISLAM !

Reacties


Gast

#10 Re:

2016-01-13 17:05:13

#3: -  gedurende 14 eeuwen heeft Europa de islam buiten de eigen brenzen gehouden en uit Spanje helemaal en de Balkan bijne helemaal verdreven. Waarom het nu plots anders moet is de vraag. Het antwoord heb ik gevonden na lectuur van de koran .

 

 


Gast

#11 Re:

2016-01-13 17:06:39

#3: -  

Islam is onverenigbaar met de Westerse waarden

Ik kan het alleen maar blijven herhalen : Wie de koran gelezen heeft en enige kennis van de islam heeft opgedaan, inclusief de geschiedenis van deze politieke en religieuze beweging, beseft dat de islam absoluut onverenigbaar is met de mensenrechten en met de Westerse beschaving. Het is een terugkeer naar de donkerste perioden van de middeleeuwen. Zijn we echt zo verworden en decadent geworden dat we de moslims zo maar gaan toelaten om Europa over te nemen, en ons dwingen tot een dergelijke regressie ?

 

 

Jan Jan

#280 Re:

2016-01-18 19:04:19

#3: -  

 Kom nou geef die jongens ook een kans op een beter leven man, en ze moeten toch ook hun sexuele behoeftes kwijt .