Zutphen heeft recht op een burgemeester van onbesproken gedrag!

Quoted post


Gast

#3

2015-12-27 11:22

Omdat het belangrijk is dat Zutphen bestuurd wordt door een eerlijk iemand!

Reacties

Confucius

#160 Re:

2015-12-27 20:06:47

#3: -  

Het is apart dat Zutphen inwoners heeft, die een dergelijke petitie beginnen. Zeker als die inwoner een spiritueel centrum leidt met hoog verheven doelstellingen. En cursussen organiseert als "Het kind in jou erkennen, helen en bekrachtigen". Kinderen hebben een open ziel en branden niet publiekelijk mensen af.

Het kind achter de petitie is niet geheeld. Ze zegt een sherpa te zijn en haar motto is om zoveel mogelijk een ''hemel op aarde'' te creëren. Zodat mens, dier en de natuur er beter van worden. De aarde minder vervuild raakt, dieren beter verzorgd en gezien worden als een levend wezen. En dat onze rijkdom en zorg op aarde beter en eerlijker verdeeld worden onder de mensen en daarin neem ze haar eigen verantwoordelijkheid. Ze is daarin directief en gelooft dat ieder gezond mens daarin zijn of haar eigen verantwoordelijkheid heeft.

Dit alles kan ik doen doordat ik mij met vallen en opstaan heb ontwikkeld. Ze heeft de dalen gezien en de toppen bereikt en ervaren dat er iedere keer weer een nieuwe uitdaging ligt. Ze wil haar levenslessen en inzichten graag doorgeven aan anderen!

Bah!!