Blitterswijck zegt: "Minder OK, 750 NEE, dan géén AZC!"

Quoted post

jo

#235

2015-11-24 12:53

Ook wij zijn eigenaar en hebben van onze spaarcenten een huisje op Roekenbosch gekocht om hiervan in eerste instantie een paar keer per jaar met onze kinderen en later samen te genieten. Voor de rest van het jaar zouden we het aan toeristen verhuren waardoor wij ons huisje zouden kunnen betalen. Maar een asielzoekerscentrum is nooit onze bedoeling geweest. Een AZC is totaal niet vooraf met ons als eigenaren overlegt. Ik zou nu graag het huisje geheel uit de verhuur willen halen maar kan dit niet vanwege de hoge kosten welke ik ook zonder verhuur aan het park moet betalen. Balen zou het liefst eigen huisje voor mezelf willen hebben en helemaal geen verhuur waardoor anderen bepalen wat er met mijn huisje gebeurt

Reacties


Gast

#236 Re:

2015-11-24 13:15:06

#235: jo -  

 Betalen aan het park?? Misschien hebben ze zelfs niet stilgestaan bij het woord 'contractbreuk'? 

Ik denk zelfs dat je er juridisch behoorlijk goed voorstaat nu het 'bestuur' deze beslissing lijkt te nemen!

verontruste mede gedupeerde

#237 Re:

2015-11-24 15:07:35

Geachte mede gedupeerden. ..graag

#235: jo -  

 geachte mede gedupeerde,  graag zou ik met u in contact willen komen ..zodat we kunnen overleggen voor de bijeenkomst van 4 december. .