Blitterswijck zegt: "Minder OK, 750 NEE, dan géén AZC!"

Quoted post


Gast

#1

2015-11-20 14:12

750 is gewoon te veel.

Reacties


Gast

#151 Re:

2015-11-21 14:14:47

#1: -  

 

T.a.v.
Gemeente Venray en bestuur van eigenaren van het Roekenbosch ga je schamen!!


Gemakzucht en geldkwestie, bekijk jezelf maar eens in de spiegel en stel jezelf de vraag of je zou willen dat deze gelukszoekers / vluchtelingen in deze aantallen bij jouw in de straat mogen komen wonen. (Het antwoord kan ik wel voor je invullen, en als je anders denk dan mag jij ze in huis nemen of bij jou in de straat plaatsen)


Je ziet van de dorpsbewoners de nodige zorgen m.b.t. de veiligheid voorbij komen, en ik denk dat deze terecht zijn. Zoveel mensen op een klein prachtig en rustig dorp is vragen om problemen.
(Zijn jullie dan ook thuis, of draaien jullie dan weer de andere kant op!)

Ik zie mooie locatie in Venray die leeg staat waar alle voorzieningen: zoals en scholen en activiteiten ruimtes aanwezig zijn, tevens kunnen ze daar ook hun geld (Wat ze van de overheid zullen krijgen) uitgeven in winkels die te voet bereikbaar zijn.....is voor jullie toch een win/win situatie (willen jullie dit niet zien, of is het tocht gemakzucht.)


Het wordt tijd dat jullie inzien dat dit niet de juiste oplossing is en dat hier door jullie een duidelijke vergissing is gemaakt. Ik roep de gemeente dan ook op om hier als een goed burgervader mee om te gaan.
Ik kan hier nog een heel verhaal met aandachtspunten onder schrijven, maar die zijn veelal genoemd door mijn voorgangers…


“Wake up Call”