Sluit de Nederlandse grenzen!

Quoted post

Fred

#509 Re:

2015-11-14 09:26

#1: -  

 De grenzen sluiten is toegeven aan. Ik kan me nog herinneren dat er voor 1 europa er ook aanslagen waren. wat willen we? Achter de gesloten grenzen zitten bibberen? Denken we dat wij dit zo tegenhouden? Gaan we weer hypocriet doen en zeggen/denken, oh gelukkig t is maar in Frankrijk/Belgie/ Duitsland? Mensen die kwaad willen doen het toch, kijk maar in je eigen kleine wereldje/ je straatje, je dorp/ je stad. En als de angst de boventoon gaat voeren doe je het misschien ook. Vraag je af hoe ze aan de wapens komen, de bommen, het geld.Boycot de leveranciers. Boycot degene die het een worst zal zijn wie er slachtoffer wordt. En dit is niet alleen de wapenindustrie. En wees dankbaar dat je deze macht hebt. En leef verder zonder angst.

Reacties

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-11-14 11:59:57


harry

#3882 Re: Re:

2015-11-15 17:45:53

#509: Fred - Re:  heb ik nagezocht. vóór europa hebben we in europa 9 aanslagen gehad (gemeten vanaf 1950). Alleen dít jaar heeft europa er al ruim 44 achter de rug. i rest my case.

 

Nou als de grenzen dicht gaat hebben we minder kans op toenemende Isis aanhangers!

#4169 Re: Re:

2015-11-17 16:40:07


Gast

#4188 Re: Re:

2015-11-17 18:16:46

#509: Fred - Re:  

 Wil je leverancier weten? De meeste hypocrieten landen hier voor je op nr 1 Amerika die het syriese vrijheids leger. Van toen wapens enzovoort stuurde en raad is het syriese vrijheids leger heet nu ISIS  met de wapens en menutie van Amerika nummer 2 in Irak tijdens de oorlog heeft Amerika 82% van Zijn voertuigen laten staan waardoor ze jawel nu in Amerikaanse humvees rijden en voertuigen van Amerika nummero 2 hypocriet land de vijand/vrienden van Amerika onze Rusland klasjikofs werden onderandere extra geleverd door de makers van de klasjnikofs  de Russen aan jawel het syriese vrijheids leger of jawel Isis op her moment

 

dus boycot die landen maar dan heb je iedergeval een deel van de wapens en geld gestopt