vluchtelingen ook welkom in Delft

Quoted post

De ware Delftenaar

#40 Re:

2015-10-23 02:20

#16: -  

Wij hebben geen plek zat. Dat bewijst de grote worsteling van deze regering (die GEEN IDEE heeft) pm genoeg ruimte te vinden.

Het zalvende woordenspel: verbinden en niet-verdelen zal ons en onze kinderen duur te staan komen. Zachte heel meesters maken stinkende maatscahppelijke wonden die de islam ons met een mes in autochtoon vlees kervend zal duidelijk maken.

Deze kwezel of kwezelin weet niets van Wenen 1683. Niets van geschiedenis. Het is om te huilen hoe naief sommige mensen zijn.

De islam is een nazistische veroveringsideologie.

 

Reacties


Gast

#48 Re: Re:

2015-10-23 12:46:33

#40: De ware Delftenaar - Re:  

Waag het niet om jezelf "de ware Delftenaar" te noemen. Je bent niet eens van Delft, maar struint alle petities af om jullie propaganda te spuien.

Jullie tactiek is allang doorzien en die lijkt heel wat meer op "nazistische veroveringsideologie" dan het geloof die jij dat verwijt.


Gast

#50 Re: Re:

2015-10-23 13:02:57

#40: De ware Delftenaar - Re:  

Nou misschien weet ik niets van die geschiedenis. Maar ik ben wel een kroatische vluchteling uit '95. Ik ben een trotse studente aan de TU Delft en ben bezig met mn master Architectuur en ik kan je met alle zekerheid beloven dat je met liefde veel meer gaat bereiken dan met je blikken van haat en jaloerzie die ik ook heel mijn leven heb moeten meemaken. Ik ben dan geen moslima maar ik denk dat dat uiteindelijk maar weinig uitmaakt. Met negativiteit bereik je alleen maar negativiteit, en geef je mensen ook geen kans om te groeien en godzijdank had ik meer blikken van liefde om mij heen en heb ik WEL iets van mijn leven kunnen maken en was ik nu niet een kansarme die op straat hangt. Je kan beter het beste van de situatie maken die echt onvermijdelijk is snap je :) Ik zou echt niet willen dat dit allemaal hangjongeren worden omdat iedereen ze het gevoel geeft dat ze nergens thuishoren... Het zou toch fijn zijn als dit allemaal geschoolde mensen worden waar je een fijn gesprek mee kan voeren?

bliv

#111 Re: Re:

2015-10-26 12:30:46

#40: De ware Delftenaar - Re:  

 Als je dan zo goed op de hoogte bent van je geschiedenis, dan heb je vast ook wel gelezen hoeveel koppen er hebben gerold in naam van het Christendom?

Als deze hele zaak ergens níét over gaat, dan is het wel religie. IS vertegenwoordigt niet de islam. Assad vertegenwoordigt niet de islam. Deze vluchtelingen vertegenwoordigen niet de islam. Die eerste twee zijn nogal ziek bezig, de laatsten hebben onze bescherming en mededogen nodig. Zoek maar ff op wat dat betekent, "mededogen". Je hebt er schrijnend gebrek aan.