stop-bezuiniging-ago-zwembad

Quoted post


Gast

#4 Reactie VVD op bezuiniging AGO zwembad

2015-06-18 14:14

VVD is echter voorstander van een terughoudende overheid op het gebied van het verstrekken van subsidies en kan zich dan ook vinden in de voorgenomen bezuinigingen

Reacties

Jaimee van Zanen

#33 Re: Reactie VVD op bezuiniging AGO zwembad

2015-06-19 05:36:32

#4: - Reactie VVD op bezuiniging AGO zwembad  

Typisch voor uw partij: ieder voor zich en god voor allen. De rijken rijker en de armen armer. Geen enkel degelijk sociaal beleid.

Zéér asociaal om te durven bezuinigen op 1 van de allerkwetsbaarste mensen die er zijn. Wat een ongepaste reactie. VVD: schaamt u! 

coxie

#36 Re: Reactie VVD op bezuiniging AGO zwembad

2015-06-19 06:59:49

#4: - Reactie VVD op bezuiniging AGO zwembad  

 We zijn niet anders meer gewend van de VVD! Dit is het domste kabinet van de Nederlandse geschiedenis! Een echt aso beleid! Schaam jullie!

Anne Marie

#39 Re: Reactie VVD op bezuiniging AGO zwembad

2015-06-19 07:12:25

#4: - Reactie VVD op bezuiniging AGO zwembad  

 Beste VVD, 

U roept dat mensen meer in beweging moeten zijn. Gezond eten, sporten want dan houd je iedereen vitaal toch? Want dat betekent nou eenmaal ook minder zorgkosten/wmo etc. etc. 

Dit geldt juist voor mensen met beperkingen en/of ouderen van dagen die lichamelijke gebreken vertonen. Als u dit zwembad wegbezuinigd krijgt u er meer WMO kosten/ziektekosten etc. etc. bij. Dus hoppa we gaan dit zwembad wegbezuinigen en hoppa WMO gaat alles afwijzen en bijzondere ziektekosten die worden ook niet vergoed??

 

Zal ik u eens een verhaaltje vertellen? In 2010 heb ik een auto ongeluk gehad en kreeg te maken met lichamelijke beperkingen. Alleenstaande moeder met 2 kleine kinderen. Door toedoen van mijn inzet is in de woonplaats (stad met 80.000 inwoners) waar ik op dat moment leefde de Sociaal Medische Indicatie in stand gebleven. Waardoor mijn kinderen naar peuterspeelzaal en kinderopvang konden. Zo kon ik werken aan mijn herstel en ik eerder herstelde. Anders had mijn herstel vele malen langer geduurd. En ja daar heb ik de burgemeester letterlijk aan zijn stropdas de straat mee opgenomen en de andere politieke raadsleden. In gesprek met hangjongeren, loverboyproblematiek etc. etc. etc. Want dat deed ik als tegenprestatie tijdens mijn ziekzijn. Anderen helpen, met werk zoeken, overlast verminderen. Dat noemen we nu participatie. 

 

Participatie wat zo'n leuk woord is. Maar hoe meer mensen bewegen en zeker met geestelijke/lichamelijke beperkingen en/of ouderdom heeft u minder zorgkosten. 

 


Gast

#42 Re: Reactie VVD op bezuiniging AGO zwembad

2015-06-19 07:47:49

#4: - Reactie VVD op bezuiniging AGO zwembad  

 Het was nogal ontluisterend te moeten merken dat de VVD slecht geïnformeerd is over de gang van zaken in het bad. Zo denkt men daar dat er gratis wordt gezwommen, "wat niet meer van deze tijd is', aldus een VVD-lid. Ik heb deze mevrouw uit de droom geholpen, maar behoefte om zichzelf op de hoogte te gaan stellen is er blijkbaar niet.

pascal

#63 Re: Reactie VVD op bezuiniging AGO zwembad

2015-06-19 19:08:28

#4: - Reactie VVD op bezuiniging AGO zwembad  

 VVD heeft veel geluk dat er nu geen verkiezingen zijn! Geen medemens zou voor het standpunt van de VVD zijn om het AGO-bad te sluiten / slopen! Nieuwe verkiezingen komen vanzelf en de VVD merkt dan hoe men er overdenkt. Jammer dat VVD tegen de verkiezingstijd er alles aan doet om de mensen te bewerken om stemmen te krijgen. Een maal gekozen dan heb je niets meer te zeggen of in te brengen. We hebben dan z.g. hun een blanco kaart gegeven.