steunenfeyenoord

Quoted post


Gast

#23

2011-09-18 13:22

relschoppers gelijk een stadionverbod voor het leven, we gaan eindelijk de goede kant op en we staan boven aan en de schuld is al een stuk minder ik vind dat gudde en de rest goed bezig is

Reacties


Gast

#1414 Re:

2011-09-19 09:24:08

#23: -

de meesten van dit relschoppende tuig komen al niet in het stadion.

ik roep niet op tot geweld, maar het zou voor mij geen enkel probleem zijn als de agenten meer hadden gedaan dan alleen het wapen trekken. dit gajes denkt alles te kunnen en mogen en laten zich door niemand van hun waanideeen brengen. deze hersenvrije figuren verzieken het voor ALLE Feyenoorders, die krijgen op hun werk of op school alleen maar opmerkingen over de rellen. En daarna pas is er misschien nog iemand die iets zegt over de 4-0. En dat is triest. Eindelijk eens aardig voetbal én resultaat, gaat het wéér ergens anders over. Daar wordt ik zo moe van.  Maar die mafkezen genieten weer van de aandacht die ze krijgen. Maar evengoed is het fijn te zien dat dit initiatief er is.

Gewoon tégen het geweld, zonder verdere omhaal. Ook de FSV weet weer een statement te maken...... waarin het geweld wordt veroordeeld maar tegelijk wél als gevolg van het "wanbeleid" wordt gezien. Wat een waardeloze reactie is dat. Ben blij dat ik daar geen lid van ben. Dit zou voor mij eenleiding zijn om het lidmaatschap per direct op te zeggen. (waar ik het gelezen/gehoord heb weet ik niet, maar kan het nu even niet vinden.. En als ik het verkeerd begrepen heb, bij deze mijn excuses.)