Stop met schieten op Herten in Zandvoort

Quoted post


Gast

#12 Re:

2015-03-13 15:42

#6: -  

 Dat zijn inderdaad dierenvrienden. Wel eens van wildbeheer gehoord? Enig idee waarom de herten zich naar de bewoonde wereld verplaatsen? Ga je eens een keer verdiepen hierin zonder deze flauwekul te verkondigen samen met je medestandertjes. Wat een massahysterie op niks af.

Reacties

hert

#24 Re: Re:

2015-03-13 18:28:11

#12: - Re:  

 wildbeheer me hoela, die jagers willen gewoon lekker schieten, en inderdaad wij nemen alle ruimte in beslag, er is bijna geen ruimte meer voor dieren, maar afschieten nee, wanneer gaan we mensen afschieten?? is daar geen overvloed aan??

Dirk

#77 Re: Re:

2015-03-14 15:30:51

#12: - Re:  

Wij zitten in het leefgebied van deze dieren, niet andersom. Dat ze geschoten moeten worden is waanzin en ik weet (helaas) veel van de jacht, ook hoe men maar wat graag in de startblokken staat om te doden. Wildbeheer is grote kolder, jagers voeren massaal bij wat ook is toegestaan, zo creeer je weer meer aanwas om te kunnen schieten. Het woordje wildbeheer is een lachertje! Ik bezit zelf een groot stuk grond waar gelukkig jacht niet meer is toegestaan, jagers hebben getracht mij onder druk te zetten en boden behoorlijke bedragen om uberhaupt te mogen jagen op ons grondgebied. Het zijn zelfbenoemde experts en ik ken er een paar die de lagere school nog niet hebben gehaald maar wel het o zo moeilijke cursusje halen van de K(N)JV, beetje bijzonder. Eenmaal deze cursus gehaald heb je er geen omkijken meer naar, je kunt in de lengte der dagen blijven knallen, met alle gevolgen van dien.

Ab Bol
Gast

#286 Re:Algemeen jacht verbod wereldwijd

2015-03-23 10:17:34

#12: - Re:  

 Het woord wildbeheer is hier verkeerd geschreven het zou wild beheer moeten zien. En even om uw geheugen op te frissen jagers zijn geen natuur liefhebbers maar liefhebbers van schieten. Dan komt er nog eens bij dat de mens in de leefomgeving van de dieren leeft en niet andersom. Als u problemen heeft met mensen die wel degenlijk om dieren geven dan bent u hier op het verkeerde adres. Het wordt ook tijd dat er een algeheel verbod op jagen komt daar het een sport is voor mensen die niet geheel fris zijn in hun hoofd. Wapens hebben nog niks goeds gebracht op deze planeet en zullen dat ook nooit doen. Stop de jacht op dieren wereldwijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!