Geen verplicht rookverbod

Quoted post


Gast

#510

2011-09-13 15:00

Ik hoop van harte dat dit helpt! Ik ben cafeuitbaatster van een klein cafeetje, en zie elke dag minder en minder klanten! Wij hebben nog geen controle gehad, en nu schrijven ze dat direct de boetes oplopen tot 1.650 euro! Dit is pure discriminatie! De cafeetjes die gecontroleerd zijn in juli en augustus moeten niets betalen! Als ze bij ons binnenkomen, want er zijn mensen die het rookverbod aan hun laars lappen, hang ik wel! Het is nu al moeilijk om al onze rekeningen te betalen, wat zal het in de winter zijn? Ik noem dit niets anders dan pure BROODROOF! Als dit zo verder gaat, zal ik mijn huisje moeten verkopen, want het is bijna niet haalbaar! Moet ik dan van een uitkering gaan leven? Heb mijn hele leven hard gewerkt, door echtscheiding alles kwijtgeraakt, terug opnieuw begonnen en 7 op 7 gewerkt, en nog, en nu neemt mijn ex mij niet alles af, maar onze eigen Belgische staat, waar ik mij toch al blauw aan betaal! Wij zijn met 30% van de bevolking die werken om die andere 70% te onderhouden!Sorry,maar dit moest mij toch eens van het hart! Aub help de cafeuitbaters, de mensen die nog willen werken en niet of nooit geprofiteert hebben van onze sociale voorzieningen!

Reacties


Gast

#512 Re:

2011-09-15 22:22:06

#510: -

hallo hier zijn wat websites waar je het verlies van deze wet kunt bestrijden , : www.forces.nl , je kan ook schadeclaim indienen op "maatschap horecaclaim België " en www.fedcaf.be en vergeet de facebookgroepen  niet


Gast

#519 Re: Getuigenis

2011-09-20 13:09:49

#510: -

Dagelijks krijgen we zulke noodkreten binnen ! Weet dat we er ALLES WAT MOGELIJK IS aan doen om deze wet versoepeld te krijgen. Uiteraard bestaan wonderen niet en zal dit zijn tijd vragen. Probeer vol te houden. Wij staan 200 % achter u en werken de klok rond om een oplossing te vinden. Binnenkort zal u trouwens in de pers meer info vernemen. Erik BEUNCKENS - FEDCAF Belgium